fredag 12. april 2013

Det blev färgstarkt

 
Interiør Magasinet har en bordduknings tävling på IG. I januari gjorde jag denna färgstarka dukningen till en tjejlunch. Kommer ihåg att jag var så sugen på starka färger efter julen, så jag tog ut svängarna! Som kontrast till mitt andra bidrag, tar jag med denna färgkicken också. Vad tycker ni? Blev ni snurriga i huvudet?




 
Tyget som ligger på bordet, har jag nu spänt upp på en tunn träplatta och satt band på kors och tvärs. Där sätter barnen sina bilder och teckningar, deras egen konstutställning.
 
Ha en fin fredag allihop!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint!! Synes absolutt ikke det er for fargesterkt :) Nydelig rett og slett :)

    Ønsker deg en fiiin kveld!

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  2. Åhh jag blir så glad när du kommer med så fin respons! Tusen tack söta du :)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!