søndag 7. april 2013

Då är jag igång med Washi-tejpen igen då....


 

Vi har en skorsten som jag ( vi ) inte har funnit ut vad vi skall göra med den. Så snart 4 år senare, där står den omålad i köket/ stuen. Kom gärna med förslag! Har varit inne på tanken att klä in den i sten, måla den vit, eller i en cool färg...
Så tills vi kommer vidare i processen, kom jag igång med Washi-tejpen från Bloomingville igen.


Jag satte upp några semesterbilder som jag fortfarande inte har ramat in... Fort gjort, och dom är äntligen uppe. Jag skall också dra fram Dymon igen och sätta en remsa under varje bild, med namnet på staden där dom är fotade..
 
Hoppas att ni har haft en fin söndag, för här har i alla fall förmiddagen varit jättefin! Sol och sol! Men sen kom det mer snö.... Jag kör med positivt tänkande, det kan snöa ifrån sig nu, så blir maj månad fin!


8 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Kule bilder, og fiin blogg du har!
    Denne skal jeg følge videre :)

    Ps.: Pipa ville jeg kledd i grov skifer (råkopp) men nå har jeg ikke sett om det passer hos deg. Det er ihvertfall tidløst, og veldig fint synes jeg.

    Klem fra Maren

    SvarSlett
    Svar
    1. Hejsan!

      Vad glad jag blir att du gillar bloggen :)
      Ja det med grov skiffer skall jag tänka mera på, tack för tipset!

      Ha en riktigt fin kväll !

      Slett
  2. Hei hei! FOR et herlig bilde! Jeg lånte til NIB i dag, håper det er ok:) Sol

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj vad roligt att du ville låna det! Blir stolt o glad :)

      Slett
  3. Så stilig dette ble! Likte bildene kjempe godt. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott att du tycker om det! Då blir jag så glad :)

      Slett
  4. Så fint det ble! Den pipa er jo et midtpunkt i rommet, så da er det gøy å gjøre noe utav den:-) vi skal fly hjem fra Bergen i dag, men det frister ikke når jeg hører om all snøen;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det är det som är utmaningen, att den står mitt i... Vi får hoppas att snön inte ligger så länge då ;) Hoppas turen hem gick bra.

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!