onsdag 13. mars 2013

Planeringen är igång!

 
Hallå där!
 
Det var en stund sedan nu!
Nu kan jag berätta att jag är igång med att planera en konfirmation som skall vara i början på maj. Ja, det är bara att sätta igång, tiden kommer att gå fort!
Idag har jag verkligen myst med att beställa in saker från http://www.festfabrikken.no/ . Gläder mig tills det kommer ett paket i posten. Jag har ju länge bara älskat de pappers sugrören som varit på alla bloggar. Nu har jag äntligen en anledning att använda dem!
Konfirmationen är till en kille, så det skall vara lite tuffare i stilen, ( det är bordsdekoren vi pratar om nu ) Så hans mamma och jag kom fram till att den skall gå i svart och vitt. Enkelt och delikat!
 
 
 
(bilderna kommer från festfabrikken.no)
 
Ja, de här muffinsformarna är ju såå fina! De skall jag få till att lura in i bordedekoren på något sätt!
 
Här i Kristiansund kom det mer snö!!! Det som var så bart och fint och jag hade vårkänslor.... Vet ju att så här kommer det nog att vara änta till slutet av april. Och har vi riktigt otur.. lite i maj också.
Men i Påsk kan det vara snö, sedan kan det bara smälta bort. Jaa, jag drömmer om våren nu..
 
Ha en riktigt fin dag!
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Så spennende å få være med å planlegge konfirmasjon! Det kommer nok til å bli kjempeflott! :) Håper vi får se bilder etter hvert?

    Ja, papirsugerør er så fint, men jeg har enda ikke fått kjøpt meg det... I dag skal jeg på Søstrene Grene. Tenk, nå har butikken også kommet hit til Gjøvik! Supert! :) Skal se etter søstergave + pynt til eldstemanns bursdagsselskap. Kanskje de har noen fine sugerør?!

    Fin onsdag til deg! :)

    SvarSlett
  2. Åh vad jag gläder mig att visa bilder när det är klart!!
    Vad kul det är att planera kalas! Vi har ju desvärre inte Søstrene Grene här, men det önskar vi oss :)
    Vill gärna se bilder från kalaset :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Jag har själv precis upptäckt festfabrikken, så mycket coolt de har!De där sugrören är så fina :)

    Spännande med tema, jag är säker på att konfirmanden kommer att bli överförtjust :)

    Hoppas att du har haft en härlig helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja visst finns det mycket fint! Snabba o sända var dom också, så det är bra, för när jag skall ha saker är jag oftast sent ute.. ;)
      Ja, vi får hoppas att det blir bra:)
      Hoppas du får en fin helg !

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!