tirsdag 26. mars 2013

Min rosa våg

Hejsan!

Nu är snart start på mitt påsklov, bara en dags jobb till så blir det! Det skall bli så skönt. Vi har inte lagt så många planer, så det är skönt. Ta livet som det kommer.



Kanske jag skall ta och baka lite så att jag får använda min coola våg ;)
Jag kom över ett så bra recept från en annan bloggare på godis, påskpraliner med lakrits smak... Så det känner jag mig sugen på att prova!
Här kommer en link till hennes blogg: Cirkus Villan , där finner du också receptet!

Ha en fortsatt fin dag !




2 kommentarer:

  1. Så kul rosa vekt du har!! Liker :-) Deilig at påskeferien nærmer seg og vi har heller ingen store planer. Bare kose oss og ta livet med ro i det fine været :-) Kos deg og ha en fin påske!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. Tusen tack Vibeke! Härligt med påsk, vi har haft det fint och skönt, varav sent svar... ;) Hoppas att ni hade det riktigt fint också ;)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!