fredag 22. mars 2013

Gult är .....

 
Det var längesen!
 
Jag har haft lite otur med både kamera och pc i det sista.. Så nu har jag mycket att visa!
Förra gången vi var på hytta myste jag och min dotter med att påskpynta på hytta. Vi har inte så mycket påsk-pynt, så vi dekorarade med saker vi har på hytta, och en del egen-tillverkade konstverk.
 
 
Inte så mycket som skall til...om man gillar gult. Kaninen är egentligen en behållare för tandpetare från Alessi, och Snövit och dvärgen, är salt och peppar. Föll pladask för den när vi var på Disney. Tills slut har vi en gul giraff!
 
 
Hoppas ni som startat påsklovet nu, får riktigt fint väder! Jag skall jobba några dagar till, så jag hoppas att det är sol och massor av sol sen också.
 
Ha en fin fredagskväll :)
 
 
 
.
 


2 kommentarer:

  1. Åh, man blir ju alldeles glad av giraffen! Och välldigt avundsjuk på dina salt och pepparkar ;)

    Njut helgen och ha en fin "för-påsk-tid"!

    SvarSlett
  2. Den giraffen kommer alltid att ha hedersplatsen ;) Ja, jag föll verkligen pladask för dem, och det fanns så många fler varianter också.. Men allt får inte plats i resväskan ;)

    Njut påsken du med:)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!