fredag 15. februar 2013

Så mycket att vara tacksam för

Hejsan!
 
Härliga fredag!
 
Idag är jag ledig, det är så skönt. Planen är att jag skall pyssla lite i hemmet och kanske göra några ärenden. Det är det hela! Inga större planer än så, och idag känns det riktigt bra.
Härom dagen så kom en kund fram till mig i butiken och berättade att hon har klippt ut det repotaget jag var med i, i december. Så glad och tacksam jag blir, när en person faktiskt tyckte att det var värt att klippa ut. Det värmer verkligen, tusen tack!
Om ni vill se artikeln från lokal tidningen kan ni trycka HÄR
 
 
 
Min lilla samling, favoriter från Georg Jensen och Halvor Bakke. Skålen från GJ fick jag av min väninna i inflyttningspresent, den står alltid framme, passar liksom in överallt! Sedan några Halvor Bakke favoriter, skålen med guld/bronsfärg tycker jag är vacker. Lampan från Ikea fann också sin plats.
 
 
Det lilla smycket fick jag i julklapp, passade lika fint i skålen när jag inte har det på mig. Den fina vasen, Finn Schjøll, är också en present. Tänk så heldig jag är! Så många fina presenter.
 
Önskar er en fin fredag och en fin helg!


4 kommentarer:

  1. Så gøy og koselig!! Har jo sett reportasjen og synes den er kjempe fin :) Digger lampa di :)

    Ha en strålende helg Frøken ryman :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Vad kul att du sett det :) Lampan gillar jag också, flyttar den runt i huset efter humör ;)

      Ha en härlig kväll!
      Kram

      Slett
  2. Så nydelige bilder og digger alt!!! :-)

    Klem fra Vibba

    SvarSlett
    Svar
    1. woop woop! Nu blir jag så glad, trallala :)

      Kram till dig

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!