tirsdag 5. februar 2013

Retro!

Hejsan!

Blir så glad när läsare ger sig till känna och slår av en prat! Hade en mysig prat med en kund om interiör och trender idag. Jättekul!

Just nu är verkligen min inspiration på topp, har kommit på så många nya lösningar och ommöbleringar i huset. Problemet är bara att, när skall jag få tid att genomföra dem? Jag måste väl bara börja i en ände. Men ett problem är när man behöver hjälp att flytta möbler. Mannen jobbar en hel del, så hans motivation är väl inte på topp, att börja flytta möbler när han äntligen är ledig... Kanske jag kommer på en lösning...

Jag har fortfarande så mycket bilder att visa, att det blir några till!








(utstillingen är gjord av Mona Fekstad och Anne Berit Urdahl)

Åhh gillar verkligen färgerna!

Ha en fortsatt fin dag !




2 kommentarer:

  1. Blir spennende å se da Gunilla :)

    Lykke til :)

    Christina :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!! Digger den lampa på øverste bildet :)

    Nå har jeg byttet blogg forresten, så du finner meg på
    drømmevillaen.no :)

    Klemmer fra Nina

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!