mandag 25. februar 2013

Raballer




Hejsan!

Jag har funnit den sötaste tekannan och tillhörande mjölkkanna på länge. Den är så där "bullig", men ändå ren i linjerna, men med stora detaljer. Och så gillar jag att den är GUL! Finns koppar till också... Den kommer från MUUTO och är designad av Jonas Wagell Det går an att få dom i grå och vit också.

Te-kanne i Bulky-serien fra Jonas Wagell - i gul

Eller varför inte en liten kanna till din mjölk?
Jag fann dom här hos http://raballer.no/ . Tur för oss, så har dom nettbutik.
Jag tror de här hade passat perfekt på vår hytte. Jag är ju fan av påsken, så då passar det väl med lite gult?

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så nusselig både te- og melkekannen var! :)

    SvarSlett
  2. Så kul att du gillar det:)

    Ha en fin kväll :) kram

    SvarSlett
  3. Så fina!
    Jag blir alltid så glad av gult :)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!