torsdag 7. februar 2013

Min kompis är i tidningen!

Hejsan!
 
 
Idag är det en fin artikel om min väninna Gyrid i lokaltidningen, Tidens Krav. Känns extra kul att några bilder kommer från bloggen!
Men det går fint att ta bilder från en så färgsprakande lägenhet! Så fort jag druckit kaffen skall jag spurta iväg till butiken och köpa ett exemplar...
Måste erkänna, det är ju faktiskt kul att det står ett repotage om mig och min kollega Bjørg i samma tidning. Så det skall bli spännande att läsa om det också!
 
Eftersom det var så många fina bilder från Gyrids hem, tänkte jag visa lite fler här idag. Jag gjorde ju en serie från hennes lägenhet när jag var på blogg.no, men kanske det har kommit några nya läsare som inte har sett det, så här kommer mina favoriter!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kunde ha fortsatt länge med flera bilder, men då blir det alltför mycket på ett inlägg! Men idag kunde jag inte hålla mig, så det blev många ändå!
 
Ha en riktigt fin dag!
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Så mange fine farger og morsomt at de bruker noen bilder fra bloggen din! Grattis som kjendis i avisen :-) Herlig og en fin dag til deg også!

    Klem fra Vibba

    SvarSlett
  2. Så roligt för er båda!! Bilderna du har tagit är så proffsiga och fulla med ljus, så jag förstår att tidningen använder dem.

    Så blev jag ju lite nyfiken på reportaget om dig och din kollega!?

    Njut kvällen ;)



    SvarSlett
    Svar
    1. Oj vad roligt att du tyckte att bilderna var fina!
      Desvärre la dom inte ut den repotagen på nätet, så jag kan inte linka...
      Ha en fin kväll du med :)

      Slett
  3. Så gøy :) Masse fine bilder og herlig med så mange farger. Fin kveld til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tackar! Ja det var verkligen kul! Några sekunder i rampljuset:)
      Ha en fin kväll :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!