lørdag 2. februar 2013

Jobb-lördag

Hejsan!

Det ser ut som att det redan håller på att bli slask väder hos oss. Får nästan hoppas att det blir mer snö istället. Det blir ju ljusare ute. Denna helgen kommer mest att handla om jobb för min del. Idag är jag på Milla och imorgon blir det inredningsuppdrag. Måste säga att även om det blir lite fritid, så kosar jag mig. Jag märker att det är viktigt att sätta av tid till familjen, eftersom det ser dåligt ut med snögubbe byggning pga av slasket, så kanske vi får baka istället.

A5ec06b5d2695185e818bdeffc19a40c_large

Hittade denna bilden på weheartit.com . Dels gillar jag att texten inte sitter mitt på dörren, och dels så gillar jag att det inte står det typiska välkommen ( även om det är trevligt ;). Kunde tänkt mig att något liknande på vår dörr.

Tumblr_m636r56pre1r5h04to1_400_large
(bilde: weheartit.com)

Hehe eller varför inte denna? Nja kanske inte, men kul idè ialla fall!


Hoppas ni får en fin lördag!

4 kommentarer:

  1. Veldig fint med teksten på den røde døra, ja! Kjempegod idè. :)

    Så spennende med innredningsoppdraget da. Kanskje vi får høre mer om det!? Hadde vært gøy iallefall!

    Ha en FIN kveld! :)

    P.S. Vet du forresten at du har ord- og tegnbekreftese før man som leser får sendt kommentaren sin?! Det er noen ganger litt vanskelig å se hva som står der...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hejsan!
      Gillade texten jag med :) Om jag får lov av den jag gör uppdraget åt, så blir det nog ett inlägg ;)
      Ja, om jag förstår rätt så skall denna tegnebekräftelsen motvärka spam. Men jag tycker också att det är lite kontigt när jag är inne på andra bloggar och är igenom det samma. Jag får vurdera vidare om det verkligen är värt det;) Sätter pris på dina tillbakamld ;) Ha en fortsatt fin kväll :)

      Slett
  2. Kjempe kule bilder! Digget den røde døra :) Artig med innredningsoppdrag da! Er det gjennom jobben din?

    Ønsker deg en fin uke :)

    Klem Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Visst var det kult :) jag har en blå dörr, så kanske det blir något i den dur på min med...
      Nej, faktiskt inte, hon hörde av sig genom en annan som gav tips om mig. , så detta är vid sidan av jobbet. Spännande, och allt går i vågor, från glädje till frykt!( Prestasjonsångest? ;) Men heldigtvis har jag en god kompanjong som jag samarbetar med. alltid mycket roligare att arbeta tillsammans med någon :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!