søndag 24. februar 2013

DIY nya ramar

Hejsan!
Jag gillar ju att göra enkla saker som går snabbt. Vill inte att det ska ta alltför mycket tid, ja så är jag! På väggen i trappan har jag en vägg med ramar, som hela tiden växer allteftersom jag framkallar bilder. Det började med att alla ramar gick i silver, men nu är det en del i trä och med andra färger. Men en snabb lösning på lite nytt var att ta washi tejp runt ramen. Det finns så många härliga varianter. Min kommer från Bloomingville

Så här såg det ut från början


Fort gjort, och jag fick en ny ram!




Blev jätte nöjd! Och såå enkelt. Antagligen kommer jag att göra detta på barnens rum också:)

Ha en riktigt fin kväll!





4 kommentarer:

  1. En kjempegod idè! Og det ble skikkelig fint! Håper du har hatt en fin helg fine du, og bli med på konkurransen min ;-)

    Klem fra Vibba

    SvarSlett
    Svar
    1. Hejsan!

      Tack! Åh vad kul med konkurranse! Det skall jag kolla!

      Ha en fin dag1
      Kram

      Slett
  2. Så fin den blei! :)

    Jeg måtte le litt for meg selv, for jeg har gjort akkurat det samme i dag, men av en litt annen grunn. Jeg hadde to rammer som hadde gått i stykker, og fordi jeg ikke kunne finne trelim i farta, så teipa jeg de like greit sammen. Da var det jo ekstra gøy å se at du hadde gjort det samme! (Da kan jeg vel droppe å leite fram trelimet...? Hihi.)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vilket sammanträffande! Så kul!
      Det är så kul att höra hur ideer uppstår, tror du kan droppa det trälimmet ja;)

      ha en fin dag :)

      Slett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!