tirsdag 26. februar 2013

Det närmar sig....

Hejsan!


Jag har inte varit så duktig på att blogga varje dag denna månaden, det har varit vinterferie och jag har jobbat en hel del.  Måste säga att jag är så imponerad över er alla som får till att blogga precis varje dag! Ibland räcker inte dygnets timmar till.

Jag och min kollega ( och väninna ) är igång och planerar en del uppdrag vi har framför oss. Vi har redan några konfirmationer som vi skall dekorera. Gläder mig!
Tänkte visa några bilder av några uppdrag vi hade förra våren/ sommaren.
De här bilderna kommer från ett dop/dåp vi gjorde i 2012.

 
Vid barnens platser satte vi söta små plastdjur som dom kunde leka lite med. Det blåa paketet som stod vid alla platser innehöll en kakbit. Den fungerade också som bordsplacering.
 
 
 
 
 
 
De här "kremmerhusen" gjorde vi enkelt av en vit duk, och så tog vi fint band runt. Sedan stoppade vi in en vacker blomma.
 
 
 
Det var inspiration från förra året. Det kan hända att en del av er redan har sett de här bilderna, men några av er följde inte med när jag var på blogg.no, så ni blir kanke inspirerade.
 
Önskar er en riktigt fin kväll!
 
 






2 kommentarer:

  1. Kjempe fint, gøy å se og bli inspirert :) Jeg skjønner veldig godt hva du snakker om når det gjelder blogging. Det er virkelig ikke tid til å blogge hver dag, om man riktignok ikke lever av bloggen da ;)Med trening, venner, familie og jobb er det ikke alt man rekker iløpet av et døgn! Du får blogge når du har tid og ikke føle at du må, da blir det bare stress og poenget er jo at man skal synes det er gøy :) Vi som følger deg er jo innom og titter uansett ;) Ha en flott kveld Frøken Ryman!

    SvarSlett
  2. Tack för ditt stöd, jag det är nog så, man får blogga när man har tid. Men samtidigt tycker jag att det är så kul. Ja det kan vara svårt att hitta balansen ibland. Men jag finner väl ut av det ettervart ;)
    Ha en fin kväll handygirl ;)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!