fredag 25. januar 2013

Tid för mässa

Hejsan!

Jag har visst kommit in i en period där jag stöper om ljus. Som kanske en del av er har fått med er, så längtar jag till våren. Därför passar det fint med lite rosa i interiöret. Jag har ett par rosa koppar som har fått bli ljus denna gång. Byrån i hallen brukar att få olika teman, nu är det R O S A pasteller som gäller.




Då skall jag fortsätta på jobb, och sen åker jag äntligen på mässa!
Så det kommer desvärre inte bli så mycket uppdaterande på bloggen i helgen, men följ gärna med på Instagram.
Hoppas ni får en härlig och inspirerande helg!

6 kommentarer:

  1. Herlig med litt rosa! Kos deg masse på messe!! Klem fra Vibba

    SvarSlett
    Svar
    1. Tackar! Det skall bli kul :) Kram till dig

      Slett
  2. Jätte fint! Så friskt och vårigt.

    Njut helgen, och kos dig på mässan!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack!

      Ha en härlig helg du med! Gläder mig att få flera härliga tips från dig:)

      Slett
  3. Nydelige blomster og skjønt med lys i de søte koppene!

    Kos deg MASSE på messa! Det blir sikkert kjempegøy! :) Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det!

    Vi skal på skøyter i dag og ta med oss varm drikke og litt godsaker i kurven! ;)

    SvarSlett
  4. Søte blomster, håper du har kost deg på messen. Var der både torsdag og fredag, var ikke alt for mye nytt, men alltid noen godbiter og mange bra foredrag :) Ha en flott søndag!

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!