torsdag 17. januar 2013

Spännande med färg

Hejsan!
Så spânnande att vara på ny bloggportal! Allt âr vâldigt nytt, så jag finner vâl ut av ting ettervart.. Varav hur man skriver svensk  hâr....
Jag tânkte fortsâtta med bilder från min vâninna Gyrids lâgenhet. Denna gången blir det bilder från  matplatsen..
Bordet har Gyrid renoverat. Egentligen âr det en stor bänk från en skola som skulle kastas. Gyrid har slipat,målat och tillslut fixat en glasplatta till toppen. RÅfint!
Stolarna âr också olika fynd, som har målats om eller fått nytt tyg.
Gillar att bordet har blivit ett slags galleri med olika minnen
Mysigt elefanttyg..
Bilden är en present från hennes syster. Ett collage med olika skisser.



Ha en fortsatt fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Velkommen over kjære deg :) Så lekre bilder og herlige farger! Gleder meg til å følge deg videre og blir litt enklere nå ;-) En fin kveld til deg også! Klem fra Vibba

    SvarSlett
    Svar
    1. Tackar! Det blir spännande och se hur det går :)Är fortfarande mycket jag måste finna ut med utformning av blogg ;) Men det blir förändringar ettervart! Ha en fin dag! Kram från mig

      Slett
  2. Flotte bilder og flott ny blogg!! Grattis :) Så ut som en fargerik og flott leilighet :) Følger med deg videre her vettu :)

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hejsan!
      Det var kul att ta bilder från ett så färgrikt hem. Man blir liksom lite utmanad själv, mitt hem har inte på lånt så mycket färg. Men det kan hända att det blir lite mer inslag nu ;)
      Sätter pris på att du fortsatt vill följa med, jag likaså med dig ;)
      Ha en riktigt fin dag!
      Kram från mig

      Slett
  3. Hei på deg! Nå har jeg lagt deg til i blogglisten min:) Gleder meg til å følge deg videre!
    Fantastisk og fargerik leilighet du har bilder fra! jeg synes det er fint, men hadde nok selv blitt litt sliten av så mye sterke farger! Nøyer meg med små drypp enn så lenge;)
    Ha en fin helg!

    Klem fra hanne:)

    SvarSlett
  4. Hei! Så fint, nå kan jeg kommentere her! :) Som sagt før, jeg gleder meg til å følge deg videre på ny blogg! :)

    Ønsker deg en FIN helg! :)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!