tirsdag 22. januar 2013

Köket

Hejsan!

 Brr, idag var det -7 grader på morgonen. Iskallt! Jag som går och väntar på vår har en lång väntan framför mig. Därför känns allt roligare när vi är igång att planera sommarens semester. Gläder mig. I somras hade vi inga större planer än att åka hem till Karlstad. Det var ganska varmt där, och här i Kristiansund var det en E L Ä N D I G sommar i somras. De blev aldrig riktigt varmt. Så så mycket vet jag, vi tar inga chanser i år på en sommar utan värme.
 
Jag har några bilder kvar som jag vill visa! Denna gång från Gyrids kök. Kanske du får några ideèr.
 
 
 
 
DIY! Eiras små söta foravtryck finns även på pallen!
 
 
DIY! Se vad snygga krukor! Gjorda av konservburkar och Eiras konstvärk på pärlplattor.
 
 
DIY! Varför inte göra egna ramar av uppochner vända glasburkar. Skaparglädje!
 
 
 
Önskar er en fortsatt fin dag!
 
 

2 kommentarer:

  1. Så søtt det var med fotavtrykk på krakken! God idè! :)

    Nå har jeg jammen kommet meg over på blogspot jeg også! ;) Selv om jeg frem til i dag slet med å finne frem til hvorfor ikke kommentarfeltet mitt var synlig, er det jo så mange flere muligheter inne på blogspot enn på blogg.no. :)

    Ha en fin dag og takk for titten i venninnen din sin fargeglade leilighet! :) Gøy å se!

    SvarSlett
  2. hihi så kul att du gillade det :) Tror faktiskt att jag med skall göra det där med krakken, men krakken i vitt och kanske mörkgrå fötter!
    Så kul att du har kommit "hit"! Nu har jag lagt dig i min lista :) gläder mig att följa med vidare!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!