tirsdag 22. januar 2013

G U L D

Hejsan!

Tycker att det är svinkallt ute idag med, -9, men jag läser att en del andra har -18, så jag ska väl inte klaga ;)
Jaha jag hade en snabb guldperiod på ngra veckor nu i januari. Jag har ett par gardiner som jag älskar, men varje gång jag hänger upp dom så "stämmer" det inte. Blir liksom aldrig helt nöjd med dom...
Så här har det sett ut några veckor nu...











Jag tycker att det ser delikat ut, men det är desvärre inte min stil.... Sen så är det några detaljer som irriterar mig, och det ena är att bordet är i ek. Men jag känner att jag inte vill måla det, så jag måste hitta en ny plats till det. Det andra är att jag inte hittar den perfekta taklampan.

Kan hända att jag möblerar om här ganska snart om jag känner mig själv rätt ;) Kommer väl att gå och fundera på detta nu.. Jaja har man inte större problem så ...

Önskar er en riktigt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!