mandag 21. januar 2013

En liten prinsessas rum

Hejsan!
 
Jag har desvärre haft problem med nätet i några dagar, förstår inte varför det blir så ibland. Därför fick jag aldrig avsluta serien från Gyrids hem förra veckan. Jag hade kvar ett par rum som jag ville visa er. Så denna gången blir det från barnrummet :)


Dottern Eira har både spegel och knaggar i barnvänlig höjd på sitt rum, och här hänger klänningarna klara!

 
Alla små prinsessor måste ha gott om plats till sina kläder, både änglavingar och fotbollsdräkter.
 
 

En riktig prinsessvägg!
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Godt å ha deg tilbake !! :-) Har gledet meg til flere innlegg fra deg. For et vakkert rom og nydelige farger igjen. Ha en fin fin kveld! Klem fra Vibba

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack för det :) Nu får jag bara satsa på att näter funkar som det skall. sjukt irriterande;) Ha en fin dag! Kram till dig :)

      Slett
  2. Såå kjekt med knagger og speil til jenta i huset! Og den stumtjeneren var superfin!
    Ha en fin uke videre!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jag föll också för den stumtjeneren! Råsöt!

      Ha en riktigt fin vecka du med :)

      Kram från Gunilla

      Slett
  3. Kjempe hyggelig, Gunilla! Jeg liker klær på veggen. Bare ønske du var her i Minnesota for å hjelpe meg! Så flink du er! Stor klem xo

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo Kimberly!
      Vad glad jag blir att du är innom ;) Kanske vi ses till sommaren, vi håller på att planerna ferie ;) Stor kram till dig med! xo

      Slett
  4. Dere er alltid velkommen på huset vårt!

    SvarSlett

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett spår efter dig!
Ha en fin dag vidare!